Onze website gebruikt cookies. In cookies wordt informatie over websitegebruik bijgehouden. Lees meer over cookies. Cookies toestaan

Top 5 vragen opzeggen:

  • Wat is de looptijd van mijn abonnement

    U mag in alle gevallen, zonder opzegtermijn, overstappen naar een nieuwe provider.

      

  • Hoe vraag ik nummerbehoud aan?

    Wilt u graag uw huidige nummer behouden als u bij ons weggaat? Dat kan uiteraard. Als u een abonnement aangaat bij een andere provider, geeft u dit daar eenvoudig aan. U hoeft daarvoor niet eerst bij ons op te zeggen, het opzeggen gaat automatisch als uw nummer wordt overgezet.

  • Hoe zeg ik mijn overeenkomst op?

    U kunt op verschillende manieren uw abonnement bij Rabo Mobiel opzeggen. Als u 'nummerbehoud' aanvraagt tijdens het bestelproces wordt uw huidige abonnement automatisch opgezegd. Of u kunt contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt op Mijn Mobiel onder ‘Mijn gegevens’ informatie vinden over uw huidige contract.

    Mijn Account
  • Is er een overstapaanbod?

    KPN heeft een exclusief overstapaanbod, dit aanbod geeft u als Rabo Mobiel klant extra korting op een particulier abonnement van KPN. Het aanbod is alleen online beschikbaar via de speciale actiepagina. Er is geen speciaal aanbod voor zakelijke klanten.

    Overstapaanbod
  • Wat is mijn simkaartnummer

    Het simkaartnummer staat  onder ‘Mijn gegevens’ in Mijn Mobiel.  i-Phone gebruikers kunnen het nummer ook vinden op hun telefoon via:  Instellingen-Algemeen-Info-ICCID. Het zijn de eerste 18 cijfers.

    Mijn gegevens

Top 5 vragen over uw factuur: