Onze website gebruikt cookies. In cookies wordt informatie over websitegebruik bijgehouden. Lees meer over cookies. Cookies toestaan

Rabo Mobiel stopt met verkoop van telefoons en abonnementen

U heeft het misschien al gelezen, Rabo Mobiel stopt met de verkoop van telefoons en abonnementen. U kunt dus als nieuwe klant geen abonnement afsluiten. Heeft u al een abonnement bij Rabo Mobiel? Voorlopig verandert er voor u niets. U kunt gewoon blijven bellen. U houdt de dienstverlening die u van ons gewend bent. Ook het telefoonnummer en de openingstijden van onze klantenservice blijven ongewijzigd.
Heeft u vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Achtergrond

Rabo Mobiel is de mobiele telecomaanbieder voor Rabobank klanten met internetbankieren. Zes jaar geleden startte Rabobank Rabo Mobiel in de overtuiging dat mobiel de toekomst is. Rabobank klanten konden bij Rabo Mobiel terecht voor heldere, duidelijke overeenkomsten en een uitstekende klantenservice. Daarnaast vergaarde Rabobank veel kennis op mobiel gebied. Dat leidde ertoe dat Rabobank in de afgelopen jaren diverse mobiele innovaties ontwikkelde, waar veel gebruik van wordt gemaakt. Sinds de opkomst van de smartphone verandert de markt voor telecomservices snel. Het verkopen van mobiele telefoons, abonnementen en prepaidkaarten staat voor Rabobank te ver af van bancaire activiteiten om daar in de toekomst voldoende op in te spelen. Daarom stopt Rabo Mobiel met de verkoop van telefoonabonnementen.