Onze website gebruikt cookies. In cookies wordt informatie over websitegebruik bijgehouden. Lees meer over cookies. Cookies toestaan

Top 5 vragen opzeggen:

  • Wat is de looptijd van mijn abonnement?

    U mag in alle gevallen, zonder opzegtermijn, overstappen naar een nieuwe provider.

  • Hoe vraag ik nummerbehoud aan?

    Wilt u graag uw huidige nummer behouden als u bij ons weggaat? Dat kan uiteraard. Als u een abonnement aangaat bij een andere provider, vraagt u tijdens het bestelproces 'nummerbehoud' aan. U hoeft daarvoor niet eerst bij ons op te zeggen, het opzeggen gaat automatisch als uw nummer wordt overgezet.

  • Hoe zeg ik mijn overeenkomst op?

    U kunt op verschillende manieren uw abonnement bij Rabo Mobiel opzeggen. Als u 'nummerbehoud' aanvraagt tijdens het bestelproces wordt uw huidige abonnement automatisch opgezegd. Of u kunt contact op te nemen met onze klantenservice. Wanneer u zelf opzegt dan vervalt uw mobiele nummer. U kunt op Mijn Mobiel onder ‘Mijn gegevens’ informatie vinden over uw huidige contract. 

    Mijn Mobiel
  • Is er een overstapaanbod?

    KPN heeft een exclusief overstapaanbod voor u, dit aanbod geeft u als Rabo Mobiel klant extra korting op een abonnement van KPN. Het aanbod is alleen online beschikbaar via de speciale actiepagina.

    Overstapaanbod
  • Wat is mijn simkaartnummer?

    Het simkaartnummer begint met 8931 en is te vinden onder ‘Mijn gegevens’ in Mijn Mobiel.  i-Phone gebruikers kunnen het nummer ook vinden op hun telefoon via:  Instellingen-Algemeen-Info-ICCID. Het zijn de eerste 18 cijfers.

    Mijn gegevens

Top 5 vragen over uw factuur:

  • Waar vind ik mijn factuur?

    Uw kunt de facturen terug vinden in Mijn Mobiel. Hier zijn facturen tot 12 maanden terug te downloaden.

    Mijn Mobiel
  • Hoe moet ik de factuur lezen?

    In het volgende voorbeeld vindt u uitleg over de verschillende onderdelen op uw factuur.

    Voorbeeld factuur
  • Wanneer komt mijn volgende factuur?

    De factuurdatum is altijd op de laatste dag van de maand. Uiterlijk na 10 werkdagen wordt het factuurbedrag automatisch van uw bankrekening afgeschreven. U kunt op Mijn Mobiel voordat de factuur geïncasseerd is, uw huidig verbruik bekijken. Let op: Buitenlandverbruik wordt soms sterk vertraagd aan ons doorgegeven.

    Mijn Mobiel
  • Hoe betaal ik mijn factuur?

    De factuurdatum is altijd op de laatste dag van de maand. Uiterlijk na 10 werkdagen wordt het factuurbedrag automatisch van uw bankrekening afgeschreven.  Mocht de incasso niet zijn gelukt, dan ontvangt u binnen 4 werkdagen een brief met daarbij een acceptgiro. 

  • Wanneer word ik weer aangesloten als ik de factuur betaald heb?

    Zodra een betaling bij ons binnen is gekomen, duurt het 1 werkdag dit te verwerken. Zodra de betaling is verwerkt wordt u weer aangesloten op het netwerk. Ga daarom uit van 2 werkdagen.