Onze website gebruikt cookies. In cookies wordt informatie over websitegebruik bijgehouden. Lees meer over cookies. Cookies toestaan

Top 5 vragen afsluiting:

  • Ik ben afgesloten, help!

    Koop online of bij een telefoonwinkel een nieuwe simkaart. Zodra u de simkaart heeft bent u weer bereikbaar. In het snelste geval loopt u bellend de winkel uit.

  • Wanneer ontvang ik de laatste factuur?

    We maken uw factuur op 3 oktober, u ontvangt hem op dezelfde dag per e-mail.

  • Ik heb problemen met nummerbehoud

    Nummerbehoud vraagt u aan tijdens het bestelproces bij nieuwe provider. Uw nieuwe provider informeert u over de datum van overzetting. Mocht u deze informatie niet hebben ontvangen, neem dan contact op met uw nieuwe provider. 

  • Wat is mijn simkaartnummer?

    Het simkaartnummer staat achter op uw simkaart. Het zijn de eerste 18 cijfers.

  • Moet ik nog opzeggen?

    Alle overeenkomsten zijn beëindigd per 30 september 2014. U hoeft niets te doen.

Gestopt

Onze postpaid dienstverlening is gestopt per 30 september 2014. Onze prepaid dienstverlening is gestopt per 1 juni 2014.